نحوه همکاری با خیریه انصار

کمک های مستمر

این کمکها بصورت تعهد ماهیانه (با هر مبلغی که در نظر می گیرند) انجام می پذیرد.

در این صورت جهت مددکاران کارت ویژه تعهّد و ثبت مشخصات صادر خواهد شد.

بدیهی است قبوض ماهیانه صادر و توسط تحصیلداران موسسه به آدرس منزل یا محل کار خیّر تحویل می شود.

کمک های غیر نقدى

ذبح گوسفند (نذری ، عقیقه ، قربانی ، صدقه ، تقصیر حج ، زائرین مکه معظمه ، کربلای معلّی ، عروسی ،‌ شفای بیماران و …) در محل کشتارگاه صنعتی.

 خیّرین می توانند با تماس تلفنی با شماره 32231050 (10 خط) اطلاعات بیشتری در خصوص موارد فوق دریافت و یا تلفنی درخواست خویش را مطرح نمایند.

کمک های نقدى

پرداخت وجوهات فطریه ، کفارات ، صدقات ، نذورات ، خیرات ، مبرات ، ردّمظالم ، سهم سادات ، سهم امام (ع) ، اطعام و افطاری ، هزینه برگزاری مجالس از قبیل سوم ، هفتم ، چهلم و سال در گذشتگان .

شما نیکوکاران می توانید بصورت مراجعه حضوری، تماس تلفنی و یا بصورت آنلاین از طریق دکمه های زیر کمک های خود را به دست ما برسانید.

واگذاری سهام کارخانجات ، ثلث مال و اهداء ملک

لازم به ذکر است در موارد فوق اهداء کننده می تواند تا زمان حیات از کلیه حقوق از جمله اختیار فسخ ، حق استیفاء منافع از مورد مصالحه و … مادام العمر استفاده نموده و بعداً طبق وصیت در اختیار موسسه قرار گیرد.

دریافت صندوق صدقات یا قلک

الف – تخلیه و یا تحویل صندوق صدقات منوط به تماس تلفنی شما به موسسه می باشد.
ب – خادمین شما کارت شناسائی معتبر همراه خواهند داشت در عین حال خواهشمند است از مراجعه کننده شماره صندوق خودتان را سوال فرمائید و از تحویل صندوق به افراد غیر مسئول جداً خودداری فرمائید. در صورت موارد مشکوک با تلفن 32231050 (10 خط) تماس حاصل فرمائید. وجوه صندوق در حضور شما شمارش و رسید تحویل خواهد شد.
ج – جهت دریافت صندوق می توانید با تماس با مراجعه حضوری و یا ثبت فرم آنلانین درخواست ثبت نمایید.

طرح اکرام ایتام

این طرح که با نیّت حمایت مادی و معنوی ایتام تحت پوشش پایه ریزی شد. یکی از طرحهای مورد علاقه خیّرین می باشد. در این طرح افراد نیکوکار می توانند سرپرستی یک یا چند فرزند یتیم را بطور مستقیم به عهده گرفته و تمام یا بخشی از هزینه های زندگی آنان را از قبیل هزینه های تحصیلی ، خوراک ، پوشاک و … تقبل نمایند. بدیهی است در این طرح امکان ملاقات حضوری ،‌ تلفنی و … با فرزند یتیم تحت پوشش پیش بینی شده است. خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش طرح اکرام در همین سایت مراجعه فرمائید.

کمک به توزیع خواربار و پوشاک

با توجه به تعهّد موسسه مبنی بر حفظ حرمت و کرامت و شخصیت انسانی افراد تحت پوشش ،‌ همه تلاش موسسه معطوف به این گردیده است که با تأسّی از مولا و مقتدایمان حضرت علی (ع) کمک به خانواده های تحت پوشش بطور مخفیانه و آبرومندانه صورت گیرد. از این رو تعداد قابل توجهی از متدیّنین و نیکوکاران همه ماهه به کمک خیریه شتافته و امر کمک رسانی را عهده دار شده اند.
بدیهی است این افراد در تاریکی شب به کمک همسرانشان آذوقه مورد نیاز خانواده های تحت پوشش را که در مرکز موسسه بسته بندی گردیده است به صاحبان اصلیشان می رسانند و چنانچه خانواده های تحت پوشش مسائل و مشکلاتی داشته باشند متقابلاً به موسسه گزارش تا در حدّ امکان مشکلات آنان مرتفع گردد.